Γιατί δεν αποδίδουν πια οι διαφημίσεις σου;

Γραφιστική απεικόνιση που δείχνει γιατί δεν αποδίδουν οι διαφημίσεις λόγω κανονισμών της Ε.Ε.

Αν οι διαφημίσεις σου δεν φέρνουν τα αποτελέσματα που έφερναν παλιά, δεν είσαι ο μόνος. Πολλοί επιχειρηματίες παρατηρούν πτώση στις μετατροπές και αυξημένο κόστος χωρίς ανάλογη απόδοση. Και ενώ πολλοί αναρωτιούνται αν φταίει ο αλγόριθμος της Meta ή η ποιότητα της καμπάνιας, η αλήθεια είναι διαφορετική.

Τι Φταίει Πραγματικά;

Αυτό έχει τρεις μεγάλες συνέπειες:

  • Το targeting γίνεται λιγότερο ακριβές
  • Οι διαφημίσεις προβάλλονται σε ψυχρό κοινό
  • Οι μετατροπές πέφτουν, ακόμη και με το ίδιο budget

Άρα… Τελείωσε το παιχνίδι;

Όχι, αλλά χρειάζεται νέα στρατηγική.

Για να ξεπεράσεις το πρόβλημα του “γιατί δεν αποδίδουν οι διαφημίσεις”, πρέπει να δουλέψεις σε 4 επίπεδα:

  • Δημιουργία ισχυρού brand – ώστε να σε εμπιστεύεται και ο “ψυχρός” χρήστης
  • Content που τραβάει προσοχή – όχι απλώς προσφορές, αλλά ιστορίες, λύσεις, αξία
  • 1st-party δεδομένα – μάζεψε emails, τηλέφωνα, εγγραφές
  • Καθαρή στρατηγική μέτρησης & funnels – ξέχνα τα “πάμε με το ένστικτο”

Η Ευρωπαϊκή Ένωση αλλάζει τους κανόνες. Εσύ;

Αν θέλεις να δεις γιατί δεν αποδίδουν οι διαφημίσεις σου, πώς μπορείς να προσαρμοστείς και να βρεις ξανά την χαμένη απόδοση στις καμπάνιες σου, στείλε μου μήνυμα και ας το χαρτογραφήσουμε μαζί.

Έτοιμος για Αποτελέσματα;

Επένδυσε έξυπνα και άσε τα clicks να γίνουν κέρδη.

Αν είσαι έτοιμος να σταματήσεις να “δοκιμάζεις πράγματα” και να χτίσεις ένα marketing που δουλεύει, τότε ας μιλήσουμε.